Ez lesz a regisztráció leírása
Az OVPED Rendszernek 2 felhasználói köre van. A regisztrált PEDAGÓGUSOK, ADMINISZTRÁTOROK, akik betekintenek, szerkesztenek, módosítanak a rendszerben, illetve a regisztrált GYERMEKEK, akiknek módosítják, szerkeszthetik adataikat.
Export #
A felvitt gyermekadatok a rendszerből lementhetőek. A felhasználók export menüpontot megnyitva szűrők, és regisztrációs mezők állíthatóak be az adatexport kívánt tartalom mentéséhez. A z export gobbal indul excel formátumban az adatok mentése.

Pedagógusok #
- A felhasználók menüpont alatt a Pedagógusokat kiválasztva a regisztrált pedagógusok nevei láthatóak a nevük után a zöld szerkesztő ikonra klikkleve a pedagógus adatlapja jelenik meg ahol a kiválasztott Pedagógusi PROFIL módosítható
- Megváltoztatható a pedagógus jelszava,– ha elfelejtette, illetve email címe., …
- A Felhasználónév minden esetben a regisztrációkor megadott email cím marad,
- A pedagógus adatlap alján állítható, a pedagógus státusza. A pedagógus kiléptetésével megszüntethető a csoporthoz kapcsolódó státusza, ezt követően bejelentkezve már nem fog rálátni korábbi csoportjára.

Gyermekek #
- A felhasználók menüpont alatt a Gyermekek-et kiválasztva az intézménybe járó gyermekek nevei láthatóak ABC rendben.
- Az oldal tetején vagy SZŰRŐ-ket lehet beállítani, ha gyors keresésről van szó, amennyiben szűrők beállítása nélkül KERESÉS-t indítanak akkor listázódnak az intézmény gyerekei.
A gyermekek neve utáni ikonok jelentése
- 1. Adatlap (kék) = Megtekinthető a gyermek adatlapja, minden anyagával. Amikor egy gyermek neve után erre klikkelnek , a gyermek teljes dokumentációja megjelenik, – Értékelései, Fejlődésének nyomon követése, Nevelési terve, de Személyiségnaplója, Nyilvántartásai, … minden a gyermekkel kapcsolatos dokumentumok egy helyen elérhetőek
- 2. Adatlap módosítás (zöld) = a gyermek adatlapja megnyitható, és az Ő – Alap/Napló/Családi és Egészségügyi adatai módosíthatóak.
- 3. Mulasztási napló – (sárga) A gyerek mulasztási naplójának gyors nyomtatása
- 4. Kiléptetés az intézményből (nyíl) = Akár évközben, akár a nevelési év végén távozik a gyermek itt állítható be, illetve Időzíthető a kilépés pontos ideje. A beállított időpont az az utolsó nap legyen, amikor még aktív a gyermek az intézményben, a dátumot követő napon a kiléptetése megtörténik, a gyermek inaktív státuszúvá válik
- 5. Adatlap nyomtatás (piros) = A gyermek adatlapja menthető, nyomtatható

Gyakori kérdések #
FELHASZNÁLÓK #
- A felvitt gyermekadatok lementhetőek?
Az intézményi oldalon van lehetőség a Felhasználők menüpontban adatok exportjára!
Itt lehet a feltöltött gyermekadataik exportálni!
- Szűrők, és Mezők adatainak kiválasztásával, azok beállítását követően az Export gombra klikkeléssel a rendszer a megadott paraméterekkel excel tábláztot készít elő mentésre, további felhasználásra!
- Hogyan lehet a gyermek jogviszonyát megszüntetni?
a
- Hogyan változtatható a gyermek csoportja?
A Felhasználókon belül a gyermekek menüpontban megkeresük az adott gyermeket
- Adatlapját szerkesztésremegnyitjuk, ahol az Alap adatokat legörgetve a Gyermek csoportjának megnevezése látható.
- Átállítom a kívánt csoportot, és meghatározom azt az időt, amikor már az új csoport tagja lesz, Aza azt az időpontot állítom be, amely nappal átkerül a gyermek új csoportjába
- Csoportbalépés előre is időzíthető!