FELHASZNÁLÓK

Tartalomjegyzék

Ez lesz a regisztráció leírása

Az OVPED Rendszernek 2 felhasználói köre van. A regisztrált PEDAGÓGUSOK, ADMINISZTRÁTOROK, akik betekintenek, szerkesztenek, módosítanak a rendszerben, illetve a regisztrált GYERMEKEK, akiknek módosítják, szerkeszthetik adataikat.

Export #

A felvitt gyermekadatok a rendszerből lementhetőek. A felhasználók export menüpontot megnyitva szűrők, és regisztrációs mezők állíthatóak be az adatexport kívánt tartalom mentéséhez. A z export gobbal indul excel formátumban az adatok mentése.

Pedagógusok #

  • A felhasználók menüpont alatt a Pedagógusokat kiválasztva a regisztrált pedagógusok nevei láthatóak a nevük után a zöld szerkesztő ikonra klikkleve a pedagógus adatlapja jelenik meg ahol a kiválasztott Pedagógusi PROFIL módosítható
  •  Megváltoztatható a pedagógus jelszava,– ha elfelejtette, illetve email címe., …
  • A Felhasználónév minden esetben a regisztrációkor megadott email cím marad,
  • A pedagógus adatlap alján állítható, a pedagógus státusza. A pedagógus kiléptetésével megszüntethető a csoporthoz kapcsolódó státusza, ezt követően bejelentkezve már nem fog rálátni korábbi csoportjára.

Gyermekek #

  • A felhasználók menüpont alatt a Gyermekek-et kiválasztva az intézménybe járó gyermekek nevei láthatóak ABC rendben.
  • Az oldal tetején vagy SZŰRŐ-ket lehet beállítani, ha gyors keresésről van szó, amennyiben szűrők beállítása nélkül KERESÉS-t indítanak akkor listázódnak az intézmény gyerekei.

A gyermekek neve utáni ikonok jelentése

  • 1. Adatlap (kék) = Megtekinthető a gyermek adatlapja, minden anyagával. Amikor egy gyermek neve után erre klikkelnek , a gyermek teljes dokumentációja megjelenik, – Értékelései, Fejlődésének nyomon követése, Nevelési terve, de Személyiségnaplója, Nyilvántartásai, … minden a gyermekkel kapcsolatos dokumentumok egy helyen elérhetőek
  • 2. Adatlap módosítás (zöld) = a gyermek adatlapja megnyitható, és az Ő – Alap/Napló/Családi és Egészségügyi adatai módosíthatóak.
  • 3. Mulasztási napló – (sárga) A gyerek mulasztási naplójának gyors nyomtatása
  • 4. Kiléptetés az intézményből (nyíl) = Akár évközben, akár a nevelési év végén távozik a gyermek itt állítható be, illetve Időzíthető a kilépés pontos ideje. A beállított időpont az az utolsó nap legyen, amikor még aktív a gyermek az intézményben, a dátumot követő napon a kiléptetése megtörténik, a gyermek inaktív státuszúvá válik
  • 5. Adatlap nyomtatás (piros) = A gyermek adatlapja menthető, nyomtatható

Gyakori kérdések #

FELHASZNÁLÓK #

  • A felvitt gyermekadatok lementhetőek?

    Az intézményi oldalon van lehetőség a Felhasználők menüpontban adatok exportjára!

    Itt lehet a feltöltött gyermekadataik exportálni! 

    • Szűrők, és Mezők adatainak kiválasztásával, azok beállítását követően az Export gombra klikkeléssel a rendszer a megadott paraméterekkel excel tábláztot készít elő mentésre, további felhasználásra!
  • Hogyan lehet a gyermek jogviszonyát megszüntetni?

    a

  • Hogyan változtatható a gyermek csoportja?

    A Felhasználókon belül a gyermekek menüpontban megkeresük az adott gyermeket

    • Adatlapját szerkesztésremegnyitjuk, ahol az Alap adatokat legörgetve a Gyermek csoportjának megnevezése látható.
    • Átállítom a kívánt csoportot, és meghatározom azt az időt, amikor már az új csoport tagja lesz, Aza azt az időpontot állítom be, amely nappal átkerül a gyermek új csoportjába
    • Csoportbalépés előre is időzíthető!
Details