A felvételi és mulasztási napló vezetése kötelező óvodai dokumentum, ahol a gyermekek jelenlétét, hiányzásait, igazolásait vezetheti. A napló a normatíva elszámoláshoz is használandó dokumentum.
Étkezés nyilvántartás vezetésének lehetőségei #
Az Ovped rendszerben 3+1 nyilvántartás, és azokból vezetett dokumentáció készítésére van lehetőség.
- Hiányzás – a Felvételi és Mulasztási napló vezetésére
- Étkezés – Étkezés nyilvántartás vezetésére
- Óra – Napi ott töltött idő adminisztrációját segíti
- Periódikus – hosszabb időtartam egyidejű adminisztrációja – csoportos, és egyéni szinten
Étkezés nyilvántartás vezetése #
Weboldalról: (számítógép, tablet) #
- A Nyilvántartás menüpont alatt az Étkezés nyilvántartásra klikkleve az éves étkezés naptár jelenik meg,
- Az adott napot kiválasztva megnyílik adminisztrációra a kiválasztott nap. A gyermekek nevei láthatóak, automatikusan étkezésjelöléssel. Étkezés esetén marad a jelölés, és mentés a gyermeklista jobb alsó sarkában.
- Amennyiben nem lesz étkezés kérve adott gyermek számára, akkor kattintással a jobb oldali Ném kér étkezést oszlopban a gyerek neve mellett jelölölünk, majd az oldal alján mentés.
- Az étkezésnyilvántartás kezdetével a rendszer Étkezés nyilvántartó dokumentumot kezd vezetni!

Applikáción keresztül: #
- Az Óvodapedagógusoknak készült OVPED mobil applikáció használatával. Ez letölthető a Play áruházból (android készülékre), vagy az Apple store-ból (Iphone-ra) Az applikáció bal felső sarkában a menüt megnyitva, a Nyilvántartás menüpontra kattintva. A tányér jelölés jelenti az étkezés nyilvántartást!
A szülők az OvpedSzülőknek applikációjukon keresztül is leadhatnak, jelezhetik étkezéslemondásukat. Minden nap 9.00 óráig van lehetőségük a másnapi, vagy azt követő időszakra lemondást előre jelezni, melyet időben vissza is mondhat.
Az étkezés nyilvántartások megtekintése, letöltése nyomtatása #
- Az Étkezés nyilvántartó dokumentum – Étkezési napló – a regisztrációs felület étkezés naptárának jobb szélén lévő nyomtatás ikonnal havonta menthető, felhasználható.
- A nyilvántartások az intézményi oldalról is megtekinthetőek, menthetőek.
Gyakori kérdések #
ÉTKEZÉS #
- Hol, hogyan vezethető a nyilvántartás
Egyrészt a rendszeren, a webes számítógépes felületen - a nyilvántartások menüpontból indítva a használatot.
Másrészt az ovped applikáción keresztül, mely éppen a napi nyilvántartás támogatása érdekében került lefejlesztésre. Letölthető a play áruházból, illetve az apple strore-ból.
- Ki vezetheti az étkezés nyilvántartást?
- A pedagógus és az intézményi oldalról is vezethető a nyilvántartás.
- A pedagógus csak csoportjának összesítését látja, az intézményi összesítések az ételallergiások kimutatásával együtt a vezetői felületen tekinthetőek meg.